Iets om over na te denken

Gisteren had ik een flinke baaldag. Ik kon nauwelijks meer lopen door de blessure aan mijn enkel waar ik al sinds maart mee rond loop en ook nog eens een spier in mijn kuit die verschrikkelijk pijn deed (en dat door één keer kramp). Geen concentratie en motivatie om überhaupt iets voor mijn tentamen en paper te doen en ook nog eens twee keer volledig natgeregend op weg naar de fysiotherapeut waar ik ook niets gedaan kreeg. Gewoon een verschrikkelijke baaldag… Iedere ochtend zeg ik een paar zinnen tegen mijzelf te zeggen wat ontzettend positief werkt, maar ook dat was afwezig.

Daarom begin ik deze dag weer als een mooie nieuwe dag met allerlei nieuwe kansen. Ik begon met mijn huiskamer aan kant te brengen om rust in mijn hoofd te brengen, lekker alle ramen open voor een portie zuurstof en een glas groene thee om tot mezelf te komen.  Ik wilde daarom twee dingen met je delen die op mij toepasbaar zijn, maar ik weet zeker dat het voor veel anderen ook werkt.

Ik ga vandaag gewoon mijn best doen en ieder woord of zinnetje op papier die ik schrijf is meegenomen. Lukt het niet? Dan komt het alsnog wel goed!🙂

Minder zorgen maken vandaag, want het heeft geen enkele zin. Het zorgt er alleen maar voor dat je nog minder gaat doen en het neemt alleen je  energie over. Gebruik je energie voor positieve gedachten!

Maak van vandaag een mooie dag en lach!

x

8 gedachtes over “Iets om over na te denken

  1. De perfecte blogpost voor mij! Ik ben zo’n neurotische stresskip, supervervelend. Vooral nu tijdens de tentamenweken die nog veel meer druk met zich mee brengen dan normaal (omdat ik alle drie de vakken móet halen). Hoofdpijn, buikpijn, slaapproblemen, het hele pakketje krijg ik ervan😉 Dus bedankt voor de wijze woorden en heel erg veel succes met je paper. Yes, you can!

Geef een reactie

