Count your Blessings

Een van mijn favoriete blogs Vegadutchie schrijft iedere week over de mooie dingen die ze meemaakt. Het bracht mij op het idee om dit ook iedere week te doen. Soms lijken negatieve energieën mijn leven over te nemen en door op te schrijven wat juist positief was, ga ik me meer op de positieve dingen focussen. Je kent het wel, studiedruk, werk en zulk soort dingen kunnen soms best een hoop stress bezorgen. Zoals ik schreef zat ik in een studiedip en ik ga me daar niet meer op focussen. In plaats daarvan ga ik me volledig richten op dingen die ik fijn vind.

Mijn blessing van vandaag: de yoga les die ik voor het eerst volgde. Voorheen deed ik veel yoga oefeningen thuis. Dit keer deed ik mee met de yogales op de sportschool. Ondanks dat het heel zwaar was (ik had daarvoor een uur BodyPump gedaan, dus m’n armen waren moe), was het vooral op het einde zo heerlijk. Volledig in trans raken en vervolgens met een massageolie met etherische olieën gemasseerd worden door de yoga-docente. That’s a new one! Volledig relaxed verliet ik de sportschool. Vol positiviteit en goede energie….

Wat was jouw mooie moment van vandaag? Ik wens je in ieder geval een mooi weekend! PS. de fotografen van deze foto’s kon ik niet achterhalen (via Pinterest), dus heb ik helaas alleen de pin kunnen plaatsen. Sorry..

Een gedachte over “Count your Blessings

  1. Volgens mij is het heel belangrijk en gezond om je te realiseren wat alle positieve dingen in je leven zijn. Iets waar je best meer aandacht aan kunt geven om het zo niet uit het oog te verliezen. Yoga is daar volgens mij ook een goed middel voor, even helemaal tot jezelf komen. Mijn mooie moment van vandaag was dat ik een heel bijzonder cadeau voor een heel dierbaar iemand heb gekocht. Ik kan niet wachten om het morgen te geven, zo leuk!
    Fijn weekend nog!

Geef een reactie

