Luie ‘niets hoeft’ zondag

Je ken het wel. Zo’n ontzettend luie zondag, waarbij je gewoon niets gedaan krijgt en eigenlijk ook niets hoeft van jezelf. Ik nam mij gisteren voor om vandaag heel braaf twee hoofdstukken uit één van de saaiste studieboeken te lezen, een essay te schrijven voor volgende week en een ander onderwerp te zoeken voor m’n scriptie. Oja, en om te beginnen zou ik mijn wekker om half 8 zetten…

 

IMG_5967Je raadt het al: het liep niet zoals ik had gepland. Ik bleef allereerst tot 10 uur in bed liggen. Vervolgens ging ik maar mijn keuken uitgebreid schoonmaken (het begon met m’n blender schoonmaken en voor ik het wist stond ik de gehele keuken uit te soppen) en viel ik in slaap op de bank na twee bladzijdes uit m’n studieboek gelezen te hebben. Dronk ik twee soja latté’s om wakker te worden. Ook vond ik blijkbaar twitter en instagram interessanter dan de Vietnamoorlog (een cursus dat ik volg) en een essay schrijven. Ontbijten op bed, lekkere sojalatté’s maken en drinken, bankhangen, uitgebreid lunchen en afleveringen Friends kijken zijn toch veel leukere dingen om te doen.  Zo zou een zondag moeten zijn….

IMG_5968

Morgen is het alweer de laatste collegeweek van 2012 en dan heb ik twee weken kerstvakantie. Mijn voornemens voor deze week: meer doen aan de studie (yeah right!), lekker sporten en vooral yoga doen (want dat schoot er afgelopen week in, behalve gisteren en dat heb ik geweten *spierpijn*) en meer tijd maken voor het lezen van m’n favoriete blogs.  Wat heb jij je voorgenomen deze week te doen? Fijne zondagavond!

3 gedachtes over “Luie ‘niets hoeft’ zondag

  1. Heerlijk, een lekker luie zondag! Soms moet je er ook gewoon aan toegeven hoor! De komende week ga ik nog een project afmaken en verder veel op de Oude Markt staan, voor Serious Request🙂

  2. Heel herkenbaar😀 Je wilt van alles maar je doet niets wat je gepland had🙂. Wel fijn dat je keuken nu opgeruimd is! Deze week ga ik de laatste muur van mijn slaapkamer behangen (deze had ik bewaard voor het laatst aangezien dit de lastigste is met een verwarming en vensterbank)! Verder wil ik nog gaan hardlopen als het niet zo hard regent buiten!

Geef een reactie

