Count your blessings

Deze week was een drukke, maar toch rustige, week. Ik deed heel weinig, omdat de studie (ja sorry, ik begin er weer over) m’n neus uit kwam. Heb alle verplichte en noodzakelijke dingen gedaan. Maar maakte ook een paar keer een gratitude lijstje, waarbij je noteert waarvoor je dankbaar bent. Echt leuk en zorgt voor een positieve boost :) Je kunt hier lezen waarom je zelf een ‘Count Your Blessing’ of ‘Gratitude’ lijstje moet maken.  Waar was ik afgelopen week dankbaar voor?

Mijn huisje: het is bijna 1 januari en dat betekent dat ik alweer een jaar in Maarssen woon. Ik ben nog steeds ontzettend blij met mijn kleine zolderhuisje (ook al moet ik de badkamer+toilet delen). Vooral nu wanneer het vroeg donker is en ik allemaal kaarsjes aan heb in m’n kleine gezellige huiskamer.
Het feit dat de eigenlijk maar  wereld klein is.
Geen facebook: Een leven zonder facebook. Afgelopen donderdag was ik drie weken weg op facebook. Wat een rust! Alsof ik op vakantie ben. Wel mis ik allemaal nieuwtjes over vrienden en familie. Ondertussen spam ik wel twitter en instagram onder. Achja, je moet toch een uitlaatklep hebben😉.
Spinning: en vooral het gevoel na het fietsen. Héérlijk! Ik kan er echt geen genoeg van krijgen. Bodypump en yoga zijn trouwens ook geweldig om te doen.
Yoga:Volledig tot mijn rust komen en in een soort roesje komen daarna (of ben ik gewoon high?).
      
♥ Vrijdagavond drankjes drinken met vrienden in een gezellig café om het weekend goed te beginnen.
♥ Goede koffie.
Mijn nieuwe rugtas: na jaren met rugpijn rond lopen, heb ik eindelijk een goede rugtas. Eentje die ik al super lang wilde hebben.
Lange wandelingen maken.
Gesprekken met mijn zusje.

Waar zijn jullie dankbaar voor op deze kerstavond? Ik wens jullie allemaal fijne kerstdagen. 

2 gedachtes over “Count your blessings

  1. Ha, wat leuk! Ik kom net op je blog via ikbenirirsniet en ik lees een paar posts, zie ik dat je in Maarssen woont! Super toevallig, daar woon ik ook. En ik ga volgende week naar Edinburgh! Ik ga je zeker volgen.

Geef een reactie

