Count your blessings: kerstvakantie

De tijd van niets doen, luieren en genieten is voorbij. Ik moet er weer aan geloven. Nog nooit eerder keek ik zo uit naar een vakantie en nog nooit heb ik zo genoten van mijn vrije dagen. De studie was totaal geen prioriteit en mijn boeken hebben nauwelijks open gelegen. De kerst was gezellig bij familie en op het werk. Met Oud&Nieuw was ik vrij en heb ik doorgebracht bij vrienden. Nu is het toch echt tijd om terug te keren naar de realiteit en mijn rol als serieuze student *ahum* weer op te pakken. Mijn koffer is gepakt en ik keer weer terug naar mijn kamer in Maarssen. Waar was ik afgelopen twee weken dankbaar voor?

 ♥Mijn vrijheid: Ondanks dat ik het ontzettend leuk heb bij mijn ouders is het ergens toch erg fijn om weer naar mijn eigen huis te gaan en mijn eigen ding te doen. Ook al zeg ik iedere keer weer dat ik geen zin heb om naar huis te gaan. Ik zal trouwens de televisie absoluut niet missen (die dagen lang bij mijn moeder bijvoorbeeld aan staat). Oké, behalve de films en de afleveringen ‘Toen was geluk heel gewoon’ misschien…😉
♥ Drankjes drinken met vrienden. Gewoon omdat dat leuk is!
♥Rotterdam: ik  realiseer me dat ik me hier toch ontzettend thuis voel en eigenlijk zou ik zo snel mogelijk terug willen naar deze stad. Utrecht is mooi en zo, maar het is geen Rotterdam!
♥ Het zonnetje: vanmorgen onderweg naar m’n werk scheen het zonnetje. Het leek wel lente. Ik had gelijk zin om naar het  strand te fietsen.
♥ Helaas moest ik werken. Toch ben ik ontzettend dankbaar voor mijn werk en is het altijd leuk om de bewoners weer te zien.
♥Bloggen: Wauw! Gisteren bezochten meer dan 100 mensen op één dag op mijn blog en had ik over de 200 views. Daar ben ik echt ontzettend dankbaar voor. Dank jullie wel, lieve lezers! Ik hoop binnenkort trouwens echt wat meer te kunnen doen aan m’n layout, maar volgens mij zijn de mogelijkheden beperkt met een ‘free’ wordpress.
♥ Het vooruitzicht dat ik een dagje Utrecht met m’n moeder ga doen na m’n tentamens. Toen ik nog thuis woonde gingen we één keer per jaar winkelen in Amsterdam. We hebben het ontzettend druk en het komt er nu nooit meer van (we zeggen al een jaar dat we moeten afspreken). Einde van de maand gaan we samen een dag winkelen in Utrecht. Mag ik even zeggen dat mijn moeder m’n beste vriendin is? Ze is ook een Rammstein fan en ze begrijpt me wanneer ik zeg dat Till Lindemann sexy is. De tofste moeder dus (en nee, mam, ik hoef niets van je te hebben)!!

Zo en nu gaan we weer vol goede moed aan een nieuwe week beginnen: lekker sporten, colleges volgen, een studiedag bij Studiemeesters in Amsterdam en werken. Wie weet nog veel meer! Fijne week! Oja, heb je de blogpost van Buy Nothing New al gelezen over mijn online ruil met oprichtster Kim? Lees het hier!

Een gedachte over “Count your blessings: kerstvakantie

  1. Wat een geweldige blog weer! Hoe komt het toch dat ik er altijd weer naar uitkijk als je een nieuwe blog geschreven hebt. Is weer erg leuk geschreven en natuurlijk dat stukje over mij je moeder was natuurlijk het allerleukst!! Till is gewoon sexy en eng. Ik krijg daar altijd een erg raar gevoel van als ik hem op foto,s ziet of hoort zingen. Mein hertz brennt! Wauw! Jij weet wat ik erbij voelt. Jammer dat zo weinig mensen dit begrijpen en dan met name mijn vent Peter! Hahaha, maar daar trekken wij ons gelukkig niets van aan. Maar ga zo door met je blogs meid, ik kijk al weer uit naar de volgende. Knuf van poes xxx

Geef een reactie

