Ik leef nog!

Even een teken van leven, want het is de laatste weken hier nogal rustig. Ik leef dus gewoon nog mocht je het jezelf afvragen. Eigenlijk heb ik al een aantal weken last van een writer’s block en zit ik ook nog eens met tijdgebrek. Vandaag maak ik maar eens een Count Your Blessing post met wat dingen die mij bezighouden. Ja, het is niet echt van orginele aard, maar je weet in ieder geval dat ik nog leef en probeer inspiratie te vinden voor leuke blogposts. Suggesties zijn trouwens ook nog welkom. 

 
♥ Studie: Yes, na een paar maanden lijkt mijn studiedip verdwenen te zijn. Waarom ik nou last had van die dip weet ik eigenlijk nog steeds niet. In ieder geval krijg ik mijn plezier en motivatie weer terug. Zo zit ik weer gemakkelijk een hele dag in de bieb aan de studie (het moet ook wel) en dat was eerst echt niet meer het geval. Bovendien heb ik gelukkig Vietnamoorlog (cursus) gehaald (hoewel dit niet met een cijfer was waar ik nou blij van word) en ben ik nu vol goede moed begonnen aan het moeilijkste vak van de studie: grondslagen van de geschiedenis. Zelfs dat kijk ik positief tegemoet.

 
♥ Utrecht: Eigenlijk mag ik van geluk spreken dat ik nu in zo’n mooie stad studeer. Ik kom van uit een heel lelijke stad (officieel nog eigenlijk een dorp) onder de rook van Rotterdam, namelijk Spijkenisse. Ik voel er niets voor en Rotterdam zie ik dan ook veel meer als thuis. Tijdens mijn studiedip verlangde ik enorm om weer terug te gaan naar Rotterdam. Wat had ik immers te zoeken in Utrecht? Dat is nu wel als sneeuw voor de zon verdwenen en ik ben eigenlijk heel blij met Utrecht. Ik mag studeren op ontzettend mooie locaties en lopen door Utrecht maakt mij blij. 

 
♥ Kaldi (foto links) & Douwe Egberts (foto rechts): Een tijd lang probeerde ik mezelf koffie te ontzeggen en op groene thee te leven (in verband met BodieBoost). Ha, laat ik gewoon maar gewoon genieten. Ik geniet van mijn koffie ritueel door even tussendoor lekker van een kop koffie te genieten. Vooral in het weekend samen met mijn moeder even bij Kaldi langs en genieten van de vele soorten soyaccino’s en latte’s die ze daar maken. De mensen die er werken zijn ook nog eens super aardig, dus het maakt het extra leuk om daar koffie te drinken. Als je in de buurt bent in Spijkenisse dan moet je zeker even daar naartoe gaan om een kop koffie te drinken met wat lekkers. 

 
♥ Spinning & sporten: Afgelopen zondagochtend ging ik, na een week lui zijn, weer sporten. ’s Morgens spinnen is toch ontzettend lekker en mij werd gevraagd waar ik die motivatie vandaan haal en voor wie ik mij ’s morgens in het zweet zat te werken (als geintje). Ik zal hier binnenkort nog wel een blogpost (over die motivatie dan) over schrijven. Leuke sportoutfits zijn daar één van! Ook kocht ik tijdens een dagje shoppen in Utrecht met m’n mams nieuwe hardloopschoenen. Jammer, dat precies daarna m’n enkel weer begon op te spelen dus ik hou het nog even op fietsen. De rechteroutfit is trouwens een outfit die ik ontzettend graag wilde hebben, maar helaas het geld niet had na het kopen van dure hardloopschoenen. 

Zo dat was weer eens een Gratitude lijst met een combinatie van dingen die ik meemaakte. Hopelijk kom ik snel weer tot de inspiratiebron om artikels te schrijven en ook de tijd om weer lekker m’n favoriete blogs te lezen. Ook dat schiet er gewoon in door tijdgebrek. M’n blog-leven staat dus even op een laag pitje! Ik mis jullie wel hoor! x 

9 gedachtes over “Ik leef nog!

  1. Ik vind het gewoon al erg leuk te lezen wat je zoal doet en bezig houdt in het dagelijks leven en daar over schrijft! In elk geval leuk weer van je te lezen en fijn te horen dat je over je studiedip heen bent! Nu nog je bloggersdip😉 maar dat komt vast en zeker goed!

    1. Leuk om te horen zeg😀 Doe ik toch wel iets goed. Ik vind het soms zo stom om alleen maar over m’n dagelijks leven te schrijven (like who cares?) maar dat valt dus toch wel mee. Fijne dag!

  2. Wat een fijn lijstje, ik word er zelf gewoon een beetje blij van. En ik vind het ook zo fijn voor je dat je uit je studiedip bent! (Nu ik nog, hihi) Ik had vandaag zooooooveel geluk, ik wilde een paar dagen geleden een (veel te dure) hardlooplegging van Nike kopen maar ik deed het toch maar niet. En vandaag vond ik hem ineens in een winkel voor 20 euro goedkoper. In mijn maat! Hoera! Ik heb nu al zin om te gaan hardlopen, maar ik moet morgen eerst nog een verplicht rustdagje houden helaas (wauw, nooit verwacht dat ik dát zou zeggen, haha!).

    1. Oeeeeeeeeeeh lang leve de uitverkoop! Wat gaaf zeg! ik wil ook nog een hardlooplegging van Nike. Je betaalt er heel wat voor maar je krijgt echt kwaliteit. ik ga volgende week weer een poging wagen met hardlopen op de hardloopband in de sportschool. Echt leuk dat je de smaak te pakken hebt met hardlopen! Succes!

Geef een reactie

