Run, Louise, Run…

Yes, I did it! De kop is er af! Het begin is gemaakt… Waar heb ik het over? Over hardlopen! Ik ben zo blij dat ik het met je wil delen!

Afbeelding  Afbeelding
(1): Wat lijk ik slank op deze foto😉 Niets is minder waar na heel wat koekjes en andere lekkernijen van afgelopen dagen. (2): Mooie voeten (NOT). Het tape maakt het helemaal af natuurlijk.

Vorig jaar februari dacht ik sportief te zijn. Ik begon met hardlopen, maar al na een maand  liep ik  een enkelblessure op. Ik kon nauwelijks meer lopen en de dokter zei dat ik zes weken rust moest nemen. De weken werden maanden en zelfs lange afstanden wandelen lukte niet meer (op één moment moest ik mezelf bijna kruipend van de pijn verplaatsen na een paar dagen intensief wandelen in Berlijn). Fysiotherapie zou ik krijgen. Nu na vijf maanden fysiotherapie heb ik het vanavond weer geprobeerd. Een rondje hardlopen. Althans, gewoon opbouwen met wat intervallen en vooral veel wandelen om mijn enkel te ontzien. Een mooi tape-je om mijn enkel voor wat ondersteuning, nieuwe hardloopschoenen aan en mijn nieuwe sportkleding (behalve m’n nike-jasje die ik voor 2,50 op marktplaats kocht). Daar ging ik en ik moet zeggen: het viel mee! Ja, mijn enkel was nog steeds aan het vervelen, maar ik heb goed op mijn houding gelet en geluisterd naar mijn lichaam. Het begin is er. Ik ben trots op mezelf🙂. Zal ik dan dit jaar echt mee kunnen doen aan mijn eerste 5KM-loop? I hope so…

To be continued… 

9 gedachtes over “Run, Louise, Run…

  1. Echt fijn dat het goed ging! En wat gaaf dat je dat jasje voor maar 2,50 op de kop hebt getikt. Ik was laatst nog sportkleding aan het passen (niet om daadwerkelijk te kopen, want duuuuur, maar meer als motivatie om het hardlopen vol te houden) en toen zag ik een onwijs mooi Nike jasje van 70 euro. Auw. Misschien ook maar eens op Marktplaats kijken inderdaad!

    1. Haha herkenbaar. Liep een uur geleden te kwijlen bij alle hardloopkleding. Jasje van 130 euro.. Wtf. Maar lopen doe ik nu toch maar niet want mn hele rechterbeen zeurt nu😦

Geef een reactie

