‘Ik heb een heel zwaar leven’

87e2e6bc9d3e11e29e3522000a9f18ab_7

‘Moeilijk, moeilijk, moeilijk….’ Druk in de weer met tentamens en papers. Doordat mijn motivatiedip nog steeds nadrukkelijk aanwezig is (Vind je het gek als je overal leest dat geschiedenis gewoon een nutteloze studie is en je weinig kans hebt op de arbeidsmarkt? Ja hallo? Waar doe ik het dan voor? Niet om uiteindelijk onder een brug te komen.) moest ik opeens extra veel gas geven. Gisteren na veel verbazing een super cijfer gehaald voor het meest moeilijke vak tot nu toe in mijn studie en vandaag heeft de bijbel mijn ondergang hopelijk gered op het tentamen Bijbel&Ritueel. Nooit gedacht dat ik dat ik ooit nog eens zou zeggen dat de bijbel mij zou redden. Istie’ toch nog ergens goed voor!  Nu mag ik mezelf inlezen in deze grote stapel boeken om een paper te schrijven voor volgende week! Daarom vandaag een toepasselijk relativerend lied..

Voor alle andere studenten die ook hun tentamenweek proberen door te komen. Succes!

5 gedachtes over “‘Ik heb een heel zwaar leven’

  1. Gered door de bijbel? dat moet een teken van boven zijn Louise🙂 leuk nr van Brigitte…ik draaide vroeger als ik het keidruk had, 60/70 uur in de week, de vader die zondags het vlees aansneed het nummer het is leven is kut van jeroen van meerwijk hihi

  2. Brigitte Kaandorp, mijn heldin! Ik vind haar zooooo onwijs grappig. Wat goed trouwens dat je, ondanks je motivatiedip en negatieve dingen die je van anderen te horen krijgt, wel gewoon doorgaat (en dan ook meteen een kei goed cijfer haalt voor een vet moeilijk vak)!

  3. Maar als je het gehaald hebt, heb je het maar mooi wel gehaald!😀
    Grappig, ik heb net een post geplaatst op mijn eigen blog over leren en dan met name soggen. Niemand die het leest, maarja misschien heb je er iets aan🙂. Brigitte is geniaal hè, ik wordt altijd zo blij van dat mens!

Geef een reactie

