Edinburgh, watch out!

Het is eindelijk zover. Mijn droom gaat uitkomen, want ik ga vandaag naar Schotland. Edinburgh om precies te zijn. De kriebels zijn al een paar dagen aanwezig, want ik zit nogal tegen het vliegen op. Je moet wat over hebben om je droom tot werkelijkheid te maken. Na jaren dromen mag ik eindelijk naar dit prachtige land. Pubs, de Highlands, Arthur’s seat en vele musea zullen worden bezocht door mij.

20130725-163723.jpg
Nu heb ik nog mijn zomeroutfit aan, aangezien de mussen dood vallen van het dak. Na het eten zullen mijn sandalen vervangen worden voor wandelschoenen, mijn jeans short voor een lange tregging. Ik hou wel m’n topje aan, maar in het vliegtuig zal ik een vest dragen. Tja, het zal niet echt warm zijn vanavond laat, maar dat hoeft ook niet. Wat kijk ik uit naar de gematigde temperaturen van Schotland.

Edinburgh (en Gerard Butler!), watch out! Here I come! Tot over een paar dagen, lezers. Mijn iPad gaat mee, dus wellicht schrijf ik nog een blogpost tussendoor. Liefs

4 gedachtes over “Edinburgh, watch out!

Geef een reactie

