Toos Blog Inspiratieloos

De mailtjes van Bloglovin’ stromen binnen. Ik krijg steeds meer volgers en dat is supertof. Ik krijg er de kriebels van (niet negatief). De inspiratie is weg. Staren naar mijn WordPress dashboard is het enige wat ik kan doen. Waar is in vredesnaam mijn inspiratie voor m’n blog gebleven? Oeps, help! Dus wil ik ook niet gaan schrijven om het schrijven, hoewel ik dat wel met dit blogje een beetje doe. Daarom een foto die ik een tijdje terug maakte op het strand, lieve (nieuwe) volger. Want zoals je weet zegt een foto meer dan duizend woorden en daarmee heeft de foto eigenlijk al mijn blogpost geschreven. Ofzoiets.

 

IMG_1464-2

 

Fijn weekend! En alle inspiratie voor blogposts zijn welkom trouwens ;-) 

 

7 gedachtes over “Toos Blog Inspiratieloos

  1. Oh vervelend! Ik vind je altijd zo leuk schrijven. Kun je anders misschien iets schrijven over wat je gedaan hebt in de week of een leuke tag doen ofzo? Niet stoppen met bloggen hoor!😛

  2. Hihi, vooral dat ‘ofzoiets’ op het einde maakt het helemaal af😉
    Wat ontzettend vervelend van die inspiratie. Een tijdje terug had ik hetzelfde en wist ik echt even niet waar ik over moest bloggen. Gelukkig kwamen door al die leuke diy projecten op pinterest de ideeen weer terug. Maar misschien helpt het om even een weekje niets te doen en daarna er weer eens fris naar te kijken? De foto is in ieder geval prachtig! Of misschien alleen foto’s laten zien als je geen inspiratie hebt? Voor ‘ons’ als volgers helemaal niet erg, met die mooie foto’s van jou!

    1. Ja ik doe eigenlijk al een paar maanden niets en nog geen inspiratie. Wat leuk! Ik dacht zelf er ook aan om gewoon even wat foto’s te plaatsen. Misschien doe ik dat maar binnenkort even. Bedankt voor je tips🙂

Geef een reactie

