Een hartje voor jou

Och, ik moet me eigenlijk diep diep DIEP schamen. Oké misschien wat overdreven. Maar ik ben echt al tijden niet online geweest en de berichten die ik plaatsen waren… Meh. Ik heb gewoon geen inspiratie en wil niet zomaar schrijven om iets te plaatsen. Het moet wel leuk zijn en blijven… Daarom bedacht ik me dat ik eens een andere header moest maken. Alsof dat de inspiratie terugbrengt, maar niet geschoten is altijd mis toch? Voor de rest weet ik nog niets te vertellen. Behalve dat ik vrijdag de beste Valentijnsdag ooit had. Eigenlijk vier ik dat nooit (commerciële dag), dus kan ook net zo goed zeggen, de beste vrijdag ooit. Ik won namelijk een gesigneerd exemplaar van Till Lindemann’s (lees: mijn idool/held/voorbeeld) gedichtenbundel In Stillen Nächten. Ik stond dus gewoon letterlijk te springen en gillen in de keuken. Alsof ik loterij gewonnen had. Jawohl.

En omdat ik iets goed te maken heb dat ik maanden van de blogaardbodem verdwenen was en voor allen die geen leuke  Valentijnsdag vrijdag hadden: Hier een hartje voor jou ♥

Hoe is het met jullie? Tot blogs x1600x1200_sparkleheart

2 gedachtes over “Een hartje voor jou

Geef een reactie

