Plog: laatste werkdag & weekend vieren

20140316-225826.jpg
Vandaag was mijn laatste werkdag in Spijkenisse waar ik vijf jaar met veel plezier en liefde gewerkt heb. Een mooie dag die al mooi begon met een mooie zonsopgang onderweg naar het werk. Eerst de dag maar beginnen.

20140316-230124.jpg
Beginnend met m’n schoonheidsrituelen. Anders schrikken de bewoners zo😉

20140316-230213.jpg
En nam een stevig ontbijt om de dag goed te beginnen. Alpro Soya Mild&Creamy limoen met banaan, wat havermout, kokos, kaneel en nog meer dingen. Had deze smaak yoghurt nog niet op. Naar mijn mening veel en veel te zoet. Dus niet voor herhaling vatbaar.

20140316-230440.jpg
Deze mooie bloemen kreeg ik gisteren van mijn baas, omdat ik wegga. Zijn ze niet mooi?

20140316-230549.jpg
Ik ga graag wandelend naar mijn werk. Een klein half uurtje lopen. Dit is een van mijn favoriete straten in de lente. Dan staan alle bomen in bloei.

20140316-231014.jpg
Zo voor ik naar binnen ga in dat grote gebouw nog even een foto maken van deze mooie bloesem voor het te laat is.

20140316-231215.jpg
Ik moest even verder wakker worden achter de receptie. Met een gigantisch ballonnending voor het servicepunt met de maquettes van het nieuwe gebouw. Grappig dat er kindjes dat hele ding mee naar buiten wilde sleuren. Cute!

20140316-232130.jpg
Daarna de koffiekopjes klaarzetten voor de koffie met de bewoners. Interessant he. Wel raar, hoor. Afscheid nemen van de mensen waar ik weekend in en weekend uit mee doorgebracht heb.

20140316-232244.jpg
Natuurlijk heb ik wel wat lekkers meegenomen voor iedereen.

20140316-232331.jpg
En toen stonden al mijn collega’s van de keuken, bar en receptie einde van mijn dienst bij het werk. Met taart en cadeautjes. Ojee, ik besefte nu echt dat het mijn laatste werkdag was. Helemaal overrompeld en verrast. Moest de tranen even inhouden, hoor! Was zo gezellig even bij elkaar te zijn. Mooie afsluiting van vijf leuke jaren!

20140316-232905.jpg
Dag werkplek! Wat heb ik heel wat vakantiedagen en weekenden gezeten. Met veel plezier. Maar tijd voor een nieuwe werkplek!

20140316-233058.jpg
Daarna lekker even relaxen bij mijn vader. Hij maakte mijn favoriete maaltijd, maar het was zo lekker dat ik vergat een foto te maken😉 En toen was het ook volle maan, maar maakte ik wel een foto van. Zie je? (oeps, dat ploggen is wennen, hoor!)

20140316-233226.jpg
Even een selfie met vati!

20140316-233608.jpg
Daarna gingen we film kijken: Saving Mr. Banks! Geweldige film en nu wil ik weer Mary Poppins kijken. Onder genot van taart, chips en stokbrood. Tja, dat wordt komende week maar weer sporten!

En dat was wel zo’n beetje mijn werkdag. Even een traantje gelaten toen ik thuis kwam, maar een opluchting dat ik nu niet steeds hoef te reizen. Het brak me op. Tijd voor een nieuwe uitdaging, wat meer vrije tijd en hopelijk daarmee wat meer sociaal leven….🙂 Ik wens jullie een goed begin van de nieuwe week.

4 gedachtes over “Plog: laatste werkdag & weekend vieren

  1. Leuk om eens een dag uit je leven te zien door middel van ’n plog! Zeker vaker doen! Kan me voorstellen dat het even heftig is na 5 jaar afscheid nemen! Ik hoop dat je het heel fijn gaat krijgen op je nieuwe werk! (:

  2. Een emotionele dag, maar ook goed dat je het gemakkelijker krijgt met het reizen naar je nieuwe werk.
    Heel veel plezier in je nieuwe baan.
    Oma.

Geef een reactie

