Door de lens van: Yorkshire #1

Foto’s zeggen meer dan duizend woorden. Ik kan dus wel een heel verhaal ophouden hoe mooi Yorkshire wel niet was tijdens mijn bezoek 3 weken terug. Maar ik laat vandaag de foto’s het woord doen. 

Dag 1: Brontë country

_DSC8262-2Voor het huis waar de Brontë sisters woonde. Dit is nu een museum. Haworth

IMG_3650-bewerkt-2 IMG_3646-bewerkt-2
Kraaiennesten bij de begraafplaats naast het Brontë huis. Een hoog Edgar Allan Poe gehalte. Quoth the Raven…. nevermore!

Dag 2: York

IMG_3704-bewerkt-2 IMG_3738-bewerkt-2

IMG_3787
IMG_3754-bewerkt-2 IMG_3776-2

 

IMG_3805-bewerkt-2

IMG_3825-bewerkt-2

Reisfotografie is the best. Foto’s van de rest van mijn korte reisje volgen later…

 

 

 

4 gedachtes over “Door de lens van: Yorkshire #1

  1. Erg mooie foto’s! Ik kom dus werkelijk nergens, dus iedere foto heb ik minstens een minuut zitten bekijken haha🙂

Geef een reactie

