Sport: Muziek om op hard te lopen

1

Voor de zoveelste keer heb ik het hardlopen weer opgepakt. Daarbij maak ik gebruik van de welbekende Start to Run mp3 bestanden. Ik vind het heel handig wanneer je gewoon aanwijzingen krijgt in plaats van zelf de tijd bijhouden. Je weet precies wanneer je moet hardlopen en wanneer je moet wandelen. Alleen zit er een groot nadeel aan: de muziek die Evy uitkiest, is echt verschrikkelijk. Het is vaak heel slechte rap en r&b muziek. En als ik ergens een hekel aan heb… Vaak doe ik maar een oortje in, omdat ik me dan irriteer. Er bestaat nu wel een app waarbij je dan zelf de muziek kan toevoegen, maar ik blijf liever gebruik maken van mijn Nike + Running app. Even doorbijten dus. Ondertussen heb ik een playlist gemaakt met muziek waar ik naar zou luisteren als ik ga hardlopen zonder Evy. Muziek waarvan ik sneller loop🙂 En eigenlijk luister ik het ook graag als ik niet aan het hardlopen ben! Misschien dat jij er ook wel wat aan hebt? Enjoy!

2 gedachtes over “Sport: Muziek om op hard te lopen

  1. Haha ik had precies hetzelfde, vooral ma tig keer het hardlopen weer oppakken en weer opnieuw die liedjes. Ben toen overgestapt naar de app ‘get running’ Die zegt ook wanneer je moet wandelen of hardlopen en ook nog wanneer je halverwege bent zodat je weet dat je aan de terug weg kunt beginnen. En daarnaast eigen muziek🙂

Geef een reactie

